Här på Rapidstäd har vi insett att ha en kundfokuserad filosofi är nyckeln till allt. Vår framgång definieras inte enbart av en uppsättning siffror varje månad, utan snarare av hur nöjda både våra medarbetare samt kunder är. Vi tror att det finns ett direkt samband mellan de två, varje beslut som tas bygger på att uppnå högsta möjliga betyg på båda sidorna.
Alltför ofta försöker konkurrenter i vår bransch att lyckas genom att helt enkelt erbjuda de billigaste lösningarna och det brukar vanligtvis avspeglas i städningen. Vi erbjuder löner och förmåner över branschens genomsnitt, och lockar därigenom fram produktiva människor som tillhandahåller utomordentlig service. På så sätt lockar vi fram det bästa resultatet.
Vi tillämpar de senaste rengöringsteknikerna enligt den typ av städservice som våra kunder efterfrågar. Dessutom använder vi professionell rengöringsutrustning och rengöringsmedel som är miljövänliga och av hög kvalitet! Alla dessa faktorer, tillsammans med alla våra skickliga och utbildade medarbetare inom detta område gör oss till ett av de mest pålitliga namnen när det gäller städtjänster i Stockholm.
Vi förser våra anställda med rätt utbildning, korrekt utrustning och förnödenheter som de behöver för att utföra sina uppgifter på det mest skickliga sätt som möjligt. Detta innebär också att behandla våra anställda med respekt och uppskattning. Genom att skapa en positiv arbetsmiljö är våra medarbetare naturligtvis mer benägna att prestera på toppnivå.